tiistai 25. kesäkuuta 2013

Järkyttävien uutisten pimitys

Abortti ihmiskaupan muotona
Ihmisoikeusrikos...
22.6.2013 23:28   
"Karmea löytö miehen matkalaukusta: Kuusi paistettua sikiötä
Julkaistu: 21.5.2012 15:30, päivitetty: 21.5.2012 17:34

Thaimaan poliisin mukaan sikiöitä on aiottu käyttää mustan magian rituaaleissa.
Thaimaan poliisin pidätti torstaina Bangkokin Chinatownissa Iso-Britannian kansalaisen, jonka matkalaukusta löydettiin kuuden, paistetun ja kullatun sikiön ruumiit.

Poliisin mukaan ihmisen sikiöt ovat 2-7 kuukauden ikäisiä.

Asiasta kertoo englantilainen The Mirror.

Poliisi epäilee sikiöiden olleen matkalla Taiwaniin.

28-vuotias britti otettiin kiinni poliisin saamien yleisövihjeiden perusteella.

Poliisi oli saanut vinkin, että mustaan magiaan erikoistuneella verkkosivustolla kaupiteltiin ihmisen sikiöitä varakkaille ostajaehdokkaille.

Taiwanilaissyntyinen mies oli ostanut sikiöt 4000 punnalla (noin 5000 euroa).

Taiwanissa miehen arvellaan olleen mahdollista tehdä sikiöillä kuusinkertainen voitto. Sikiöiden alkuperästä ei ole tietoa.

Mirrorin mukaan mustan magian harjoittaminen on Thaimaassa ja Bangkokissa yleistä etenkin kadunvarsien meedioiden parissa, joiden tarjontaan kuuluvat muun muassa rituaalit, joiden sanotaan kääntävän huonon onnen hyväksi.

Sikiösalakuljettajan tuomio, mikäli hän sellaisen saa, voi olla vuosi vankeutta ja 40 punnan sakko."

*http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288470937870.html*

Kuva sikiöistä
*http://www.mirror.co.uk/news/world-news/british-man-arrested-in-thailand-after-839275*

"BBC:n Uutinen abortista
15.8.2012 17:34

Aborttiin ympärillä pyörii moninainen ihmiskauppa. Pakkoabortoituja tyttölapsia jauhetaan vanhojen ukkojen potenssipillereiksi. Mukavuusabortit suuntautuvat korostetusti naisia vastaan.

Etelä-Korean tulli takavarikoi tuhansia potenssin kohottamiseen tarkoitettuja kapseleita.
Tutkimukset osoittivat, että luontaislääkkeet sisälsivät kuolleista vauvoista ja sikiöistä tehtyä jauhetta. Tapauksesta kertoo Huffington Post.

Etelä-Korean tulliviranomaisten mukaan maahan on salakuljetettu ainakin 17 000 vastaavaa kapselia Kiinasta sitten elokuun 2011.

Vauvojen ja sikiöiden kudoksista tehdyn jauheen uskotaan parantavan sairauksia ja kohottavan mieskuntoa. Viranomaisten mukaan kapselit ovat kuitenkin täynnä bakteereja, ja niihin liittyy sen vuoksi vakava terveysriski."

Aborttiväki yritää esittää kalmanhajuisen "tuotteensa" "naisen oikeutena". Todellisuus osoittaa oikeuksien - ja rahojen - kuuluvan ihmiskauppiaille sekä potenssiongelmista kärsiville ukoille.

Milssä ovat taikakaluksi paistetun tai potenssipilleriksi jauhetun abortoidun tyttövauvan "naisen oikeudet"?

Missä ovat pakkoaborttiin alistetun äidin oikeudet, kun hänen lapsensa on valmistettu vientituotteeksi?

*****
Suosijan aloituksessa kyseltiin mikä erottaa ihmisen eläimistä, vai erottaako mikään. Aloitus oli ihan ok (vaikkakaan ei suoranaisesti aiheeseen liittyvä), ja asiallista keskusteluakin käytiin, kunnes suosijasakin rääkyhäirikkö aloitti jälleen sabotaasinsa, kun ei harmikseen päässyt syyttelemään vastustajiakaan turhien poistojen alotuksesta. Kiljukaulapelle ei sitten lopultakaan voinu hillitä enää rynkkymieltään ja hätänappula lähti sauhuaan :))

älä jaksa TAAS...
26.6.2013 11:10
SINÄ sakkeines sen kiljunnan TAAS tälläkin alotit kun olit rynkänny poistoon viestin "samaa sarjaa kaikki 25.6.2013 17:31" joka oli siis jo eilen kirjotettu alunperin. Että sitä saat sitten taas kerran mitä ryhdyit tilaamaan... Mutta jos vastustavat vastaukset lähtee, niin voidaan laittaa tietty koko (aiheeseen edes mitenkään liittymätön) alotus poistoon sitten.. vai?

"väärä" perustelu?
26.6.2013 14:02
"Siksi aborttikysymyksissä minusta on hassua, että puhutaan biologiasta perusteluna:"

Mikä siinä nyt on sitten niin hassua? Miksei sillä sais perustella?
Monet perustaa tosiaan abortin vastustuksen siihen, että alkiokin on biologistieteellisen faktasti elävä ihmisyksilö, ja näkemys on taas se, että ihmisen elämän riistäminen ihan itsekkyydestä ja mukavuudenhalusta on väärin, olipa uhri minkä ikänen tahansa.
Ihan yhtä hyvin voitas pitää hassuna sitä että sun perusteluilla voidaan tappaa ihan surutta jos uhri ei kykene (vielä) ajatteluun ja itsepuolustukseen, tai tarvii tilapäisesti elintärkeää apua.

aivot on
26.6.2013 13:05
olemassa jo niillä viikoilla kun abortteja tehdään.

http://www.ehd.org/resources_bpd_documentation.php?language=27

>Viikkojen 3 ja 4 välillä kehon "luonnos" tulee näkyviin, kun alkion aivot selkäydin, ja sydän voidaan helposti tunnistaa ruskuaispussin vierestä.>

>Viikkojen 4 ja 5 välillä aivot jatkavat nopeata kasvuaan ja jakautuvat viideksi erilliseksi lohkoksi.

Pää muodostaa kolmasosan koko alkion koosta.

Aivopuoliskot tulevat näkyviin ja muuttuvat vähitellen aivojen suurimmiksi osiksi.

Lopulta aivopuoliskojen hallitsemat toiminnot käsittävät ajattelun, oppimisen, muistin, puheen, näön, kuulon, tahdonalaiset liikkeet ja ongelmanratkaisun.>

samaa sarjaa kaikki
25.6.2013 17:31
"turkiseläimiltä nyljetään turkki näiden vielä eläessä"
"miehet ajavat lokinpoikasen päältä myöskin hitaasti"
ja mukavuusabortit, samojen pohjasakkaisten julmurien tekosia kaikki.

pitää saivarrella
25.6.2013 17:28
No tietenkin moraali on ihmisen lajiominaisuus joka kehittyy kullekin yksilölle muun ajattelun kehityksen myötä. On tietysti niitäkin poikkeuksia kelle se ei ole kehittyny eli jääny vajaaks (paatuneet psykopaatit yms.). Ei kai nekään silti eläimiä oo?

ihmisen moraali
25.6.2013 17:17
"yhtä julmiin tekoihin muita eläimiä kohtaan."

niin, ja puhumattakaan omista jälkeläisistä, joita tappavat ihan huvikseen kuin jotkut häiriintyneet elukat vaistojensa varassa.
Onneksi sentään valtaosalla inhimillinen moraali ja sydämensivistys toimii kuten ihmisillä yleisesti pitääkin.

olemme luotuja
26.6.2013 13:25
Jumala on ihmisen luonut omaksi kuvakseen. Ihminen ei ole eläin. Ihmisellä on omatunto, kyky erottaa hyvä ja paha, suunnitella tulvaisuutta ja on tietoinen olemassaolostaan myös ajallisen jälkeen.
Aikamme kurjuus ja elämän tarkoituksettomuus juontuu juuri evotuutioteoriasta, kun ihminen mielletään vain sattuman oikuksi.

siinä ero
25.6.2013 23:49
Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen. Ihminen pystyy kommunikoimaan Luojansa kanssa, ihmisellä on moraali, omatunto, ihminen on uskonnollinen ..

*****
(Muuta kommentointia sieltä täältä...)

Vara ei venettä kaada
22.6.2013 15:38
Ennen seurustelun aloittamista on järkevää selvittää kumppanin asennoituminen mukavuusaborttiin.

väärässä oot ainavaa
25.6.2013 15:54
No, sinä sitä tyhjänpäivästä riidanhaastamistas tulit tänne taas riehumaan, joten vähiten olet se normaali ;). Täällä kukaan muu puutu toisten elämiin kuin lapsia viemäriin alistavat ja vihaavat abortinhehkuttaja noita-akat.

olet väärässä edelle
25.6.2013 15:11
Normaalit, tervejärkiset, oman moraalisen sivistyksen omistavat naiset ja miehet (valtaenemmistö) ei todellakaan ymmärrä toisten elämiin puuttuvia kyykyttäviä lasten kuolemaan alistajia.

olet väärässä.
25.6.2013 12:41
Normaalit, tervejärkiset, lapsia suojelevat naiset (valtaenemmistö) ei todellakaan ymmärrä verenhimoisia omanapasia lapsenmurhaajia.

4:n lapsen äiti, EI
28.6.2013 19:47
Katsokaa youtubesta; abortus. Näette realistisen totuuden tästä toimenpiteestä.
Miettikää...

seliseli...
20.6.2013 22:27
Abortin jälkeen lapsen kohtalo on aivan toinen kun adoption. Elämän sijaan kuolema. Ja se kyllä säilyy karun kohtalon antaneen mielessä hamaan hautaan. Aborttia ei voi edes perua, mutta adoptioon annetun lapsen voi vielä myöhemmin nähdäkin.

"Se on sama kuin itsemurha. JOs ei kuole fyysisesti niin kuolee henkisesti. Niin minulle olisi käynyt."

Ja monet kokee tämän tappamisen jälkeen.

että näin taas
19.6.2013 12:30
"Kyllä ja olisipa vielä myös valmis kiduttamaan ja tappamaankin. On tämän asian myöntänyt muutama kk sitten, "

Jälleen tursuaa tää sama hatausta repimäs harhanen valhepaska joka on täysin epätoivos hädässä keksimää sairasta fantasiaas...

"Mutta normaali ihminen kyllä kohauttaa vain olkapäitään koko asialle."

Et tiedä mitä selkäs takana puhutaan...se on muuta kun mitä edessäs näytetään.

"Hei ihanaa, mä niin nautin tästä. kävin äsken tekemässä abortin ja tuntu niin hyvältä surmata oma lapsi!!!!<3 ""
" Kukaan ei aborttiin kannustakkaan, "

Juuri tätähän täällä paljon näkee. Lue palstaa ilman niitä sokkolappuja.

"törkypaska jostain "murhaajista " ja "kiihkolla hehkuttajista" on jo ihan SAIRASTA."

Juu, että sairasta on nyt se kun joku totee SAIRAIDEN puuhat... eikä suinkaan ne jotka TEKEE näin :D

"Luokittelisitko ja haukkuisitko oman rakkaan tyttäresi lapsentappajaksi ja mukavuusmurhaajaksi???? "

Tietysti sanoisin suoraa mitä mieltä oon siitä. Suora kaunistelematon puhe on ennenkin pelastanu monen lapsen elämän ja murhaa hautoneen mielenterveyden.

SAAHan sen111
19.6.2013 12:54
Kyllähän sen abortin saa suomessa halutessaan, mutta se abortin jälkeinen elämä onkin sitten jo toinen asia. Sitä joutuu kuitenkin lopun elämänsä ajan elämään sen tosi asian kanssa, että on murhannut lapsensa.

*****
Ja JÄLLEEN lähti täysin asiallinen alotuksen Sosiaalisia syitä aborteilla ei tarvita mukana pitkä väittely.

 haloo ittelles :D
24.6.2013 19:15
"Sitä ei ole lyhennetty."

Juu, "eipä" oo lainkaan lyhennetty ;DDD

Sun versios: "kun lapsen synnyttäminen ja hoito olisi hänelle huomattava rasitus".

Lain kohta todellisuudessa: >2) kun hänen tai hänen perheensä elämänolot ja muut olosuhteet huomioon ottaen lapsen synnyttäminen ja hoito olisi hänelle huomattava rasitus;>

Simmu käteen vaan. Mihin se "hänen tai hänen perheensä elämänolot ja muut olosuhteet huomioon ottaen" -osa sieltä sun lauseestas jatkuvasti "unohtuu"? ;))

niinkun miten?
23.6.2013 21:36
Jankuttamalla erillisinä sen lauseen osia vai? :D Mikä kohta siinä oli se "osottaminen"?

"kun lapsen synnyttäminen ja hoito olisi hänelle huomattava rasitus. Ja kuten muistamme sinä väitit ettei näin olisi."

Muistamme myös lauseen merkityksellisen osan rasittavuuden muodostumisen kannalta, "elämänolot ja muut olosuhteet huomioon ottaen"..

Miksi napsit aina pois sieltä välistä sen oleellisimman osan? :)

>2) kun _hänen tai hänen perheensä elämänolot ja muut olosuhteet huomioon ottaen_ lapsen synnyttäminen ja hoito olisi hänelle huomattava rasitus;>

mutumutu..
23.6.2013 21:31
lapsi muodostuu hedelmöityksessä, ja tämän jälkeen ollaan lisäännytty. Ei toki kuolema missään vaiheessa poista sitä että olento (lapsi/ihminen) on ollu olemassa.

et sitten tajua?
23.6.2013 21:28
Nimenomaan suosijasakillehan se ylipitkä lause tuntuu olevan liian nihkee pala tajuttavaks :)) sinähän sitä joudut epätoivolla lyhenteleen sellaseks mitä se ei todellisuudessa oo.. eli "avaamaan" siihen mieleisees muotoon :)

leikkaa sopivasti :D
23.6.2013 18:57
ja siellä toinen (?) joka haluaa nähdä vaan sen rusinan pullasta ja jättää lauseen kesken :DDDD

"mutta seuraavassa hetkessä on samaa mieltä, että lapsen saanti on se huomattava rasitus."

Eli missä kohtaa oltiin tätä mieltä?

eli....??
23.6.2013 18:51
"EI noin. Taas meni väärin sulla. NÄIN: "

Jankuti jankuti... siis MITEN, MIKÄ ja MISSÄ kohtaa menee väärin????

väärä tulkintas
23.6.2013 18:49
"->kun lapsen synnyttäminen ja hoito olisi hänelle huomattava rasitus
->hänen tai hänen perheensä elämänolot ja muut olosuhteet huomioon ottaen "

Niin???? Osota nyt jo MIKÄ kohta siellä on muka se mikä menee "väärin"??

Kerro nyt MIKS ihmeessä siellä on edes mainittu mitään elämänoloja ja muita olosuhteita jos niillä ei oo kikkare haileenkaan merkitystä huomattavan rasituksen muodostumisessa!

sillä hetkellä
23.6.2013 18:45
ollaan lisäännytty kun lapsi ON olemassa ja ELÄÄ.
Eihän keskenmenneitä olla tapettu, ja suurin osa alkoista kuolee niihin aikoihin kun nainen ei välttämättä edes tiedä olleensakaan raskaana tai hedelmöittynyt.

lappuset silmiltä
23.6.2013 18:43
Poimi nyt taas vaan se minkä sieltä haluat nähdä :D

"HALOO? Siellähän ON juurikin se lause "kun lapsen synnyttäminen ja hoito olisi hänelle huomattava rasitus". "

Eipä se kyllä ihan sellasenaan siellä ollu, että ota nyt se ihan KOKO lause vaan huomioon ;))

>2) kun _hänen tai hänen perheensä elämänolot ja muut olosuhteet huomioon ottaen_ lapsen synnyttäminen ja hoito olisi hänelle huomattava rasitus;>

lue sitä lakias
22.6.2013 20:27
Taasko ja jälleen kerran?

"Ja kuitenkin sitten myönnyt kaiken lopussa toteamaan että "kuka on muka väittänyt, että aborttia ei sais kuka vaan"?"

Eihän täällä muut ookaan väittäny että sen sais kuka vaan, paitsi suosijasakki toiveunelmaharhoissaan.
Ja ne SYYT kun joutuu edelleen lain mukaan selvittään, oli porsaanreikänen käytäntö ihan mitä vaan.

näytä nyt
22.6.2013 20:23
"Minä en hauku ihmisiä verikäsiksi ja murhaajiksi heidän omien valintojensa takia."

oliko tässäkään keskustelussa joku muu sun lisäks alottanu tälläsiä?
Mikähän pätevyys sulla onkaan ruveta määritteleen muiden "luonnevikoja" ("väärien" mielipiteiden ja tiettyjen tosiasioiden toteemisen takia) ja ammattiavun tarpeita?? Kerrotko?
Ja niistä "valinnoista" eli aiheen mukasesta teosta saa olla kuka vaan edelleen mitä mieltä tahansa, sitäkin mikä ei sua satu miellyttään.

"Muutenkin vastustajat halventavat jatkuvasti teksteissään jotakuta mm. "läpä läpä", "jäkä jäkä", "räksyti räksyti", "mutu mutu", "valhetörkyä" jne huuteluillaan."

Juu, ja suosijasakkihan ei koskaan teekään näin :D

etkö tajua?
22.6.2013 18:53
"Minun mielestäni siinä on jonkinnäköinen luonnevika taustalla mikäli muita kohtelee noin."

Luokittelet jatkuvasti ihan ittes vaan luonnevikaseks :D samalla olet tietysti totaalisen sokee omille halvennustörkyilles.

"Jännää, että te saatte haukkua muita miten sattuu huvittamaan"

Miten täälläkään taas vastustajat on ensin muita haukkunu?

asia loppui?
22.6.2013 18:09
Sieltähän se suosijasakin riitaahaastava nälvintätörkypaska taas kerran lähti tursuaan... Onko juhannuksenakin noin tylsää?

Moni muu osaa suhtautua asiallisesti omistaan eriäviin "vääriin" mielipiteisiin. Miks se on sulle noin kivulloinen ongelma? Luonnevikaselta ammattiapu jääny saamatta?

olkoon tulematta
22.6.2013 17:35
"on taipumus työntää nenänsä muiden asioihin."

sitten julkisille palstoille nyyhkyttään niitä syitään ja mässäileen murhatarinoillaan.

niin, minkähän
22.6.2013 17:26
takia sitä lakia ja viranomaisa ne syyt kiinnostaakin...

"eikä siihen ole silloin kenelläkään ulkopuolisella puuttumista"

Lupaa on kuitenkin anottava ja syyt selitettävä muillekin jos sen meinaa lain varjolla saada.

"myönsit, että lapsen saanti voi olla huomattava rasitus"

Niin, JOS elämänoloista ja muista olosuhteista muodostuu se huomattava rasitus. Lapsen saannin rasittavuus sellasenaan on pelkkä naisen pään sisäinen mutu, joka ei lain mukaan riitä.

pykälä kertoo
22.6.2013 17:06
Haluat siis leikellä ja poimia muiden sanomisista ne rusinat pullasta ja jättää sen oleellisen huomiotta. Se "lapsen saanti voi olla huomattava rasitus" ei vaan riitä, että jatka lause loppuun vaan, "niiden tietynlaisten elämänolojen ja muiden olosuhteiden takia.".

tajuatko jo?
22.6.2013 16:37
Jos se lapsen saannin huomattava rasitus ei muodostuis juurikin niistä huomioon otettavista elämänoloista ja muista olosuhteista, ei niitä siellä ois edes mainittukaan!!
Lapsen saanti voi olla huomattava rasitus niiden tietynlaisten elämänolojen ja muiden olosuhteiden takia.

Nyt intät jatkuvasti ikäänkun "kissa lopetettiin, koska se on kissa" sen sijaan että "kissa lopetettiin huomioon ottaen sen ikä ja sairaudet". Kumpi kuulostaa järkevämmältä?

mietippä pykälää
22.6.2013 15:50
minkähän takia siellä sanotaankaan että elämänolot ja muut olosuhteet huomioon ottaen jos rasitus (muka) muodostuu vaan siitä lapsen saannista?

näköjään niin
22.6.2013 15:04
Lapsen saannin kannalta huomattavan rasituksen tekijöinä on elämänolot ja muut olosuhteet, ei tietenkään itse lapsen saaminen. Jos niillä ei ois merkitystä, niitä ei edes kyseltäis ja lupa irtois pelkällä toteemisella että lapsen saanti tuntuu liian rasittavalta. Elämänolot ja muut olosuhteet on jotain ihan muuta kun naisen pään sisäisiä haluamisia.

lapsen saannin
22.6.2013 02:34
huomattava rasitus muodostuu juurikin niistä elämänoloista ja muista olosuhteista, jos muodostuu. Muutenhan niiden huomiointia ei tarttis edes mainitakaan jollei niillä ois merkitystä, vaan pelkästään kun lapsen synnytys ja hoito on (naisen pään sisällä) niin rasittavaa. Jos juurikin elämänolot ja muut olosuhteet ei ois se merkittävä tekijä lapsen saannin rasittavuuden kannalta, siellä ois lause "kun lapsen synnyttäminen ja hoito olisi hänelle huomattava rasitus".

väärin.
22.6.2013 00:49
Merkittävä osa on niillä huomioon otettavilla elämänoloilla ja muilla olosuhteilla, kun synnytyksen ja lapsen hoidon huomattavaa rasitusta arvioidaan.

>2) kun hänen tai hänen perheensä elämänolot ja muut olosuhteet huomioon ottaen lapsen synnyttäminen ja hoito olisi hänelle huomattava rasitus;>

http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1970/19700239

huomattavan
21.6.2013 23:22
"Huomattavan rasituksen tulee muodostua lapsesta"

rasituksen tulee edelleen muodostua elämänoloista ja muista olosuhteista, ei lapsesta itsestään.
Pelkkä halu ja pyyntö ei riitä, koska tässä maassa ei ole täysvapaata aborttia. Onneksi.

Valvira hylkää
21.6.2013 23:19
"eikä ainakaan minun tietooni ole tullut tapausta, etteikö olisi aborttia saanut. Onko sitten itselläsi?"

1%n hakemuksista.

"silä lisääntyminen on naisen oma asia ja ihmisoikeusasia. "

Mutta tappaminen ei olekaan. Siinä vaiheessa kun lapsi siellä kohdussa on olemassa, on turha enää miettiä lisääntyiskö vai ei, kun on jo lisääntyny.

lapsen saaminen
21.6.2013 22:00
ei ole mikään elämänolo tai muu olosuhde, vaan lapsi saadaan sellaisiin.
Lapsen saamisen haluamattomuus ei lain mukaan riitä.

halu ei riitä
21.6.2013 13:34
vaan laki edellyttää elämänolojen ja muiden olosuhteiden selvitystä, joista se huomattava rasitus muodostuu, tai sitten (useimmiten todellisuudessa) ei.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti